GDYBY RODZICE CHODZILI DO SZKOŁY

Rozrywka

Zastanawiacie się skąd rodzice znają te wszystkie teksty? A co gdyby istniała dla nich specjalna szkoła? 😂 Z takim telefonem nauka na pewno byłaby przyjemnością: bit.ly/LG_G8X
#LGG8X #DualScreen
Partnerem odcinka jest LG.
💋Subskrybuj Beksy: pllist.info/channel8hqZRg26L4LGjCftQJzQXg
📖Facebook: BEZBEKSY
📲 Instagram: bezbeksy
🤝Współpraca komercyjna: wspolpraca@beksy.tv

Komentarze

  • wengielki the best
    wengielki the best15 godzin temu

    Gdyby rodzice chodzili do szkoły. chodzili kiedyś xD

  • Harleyola
    Harleyola2 dni temu

    4:03 Wujek Marek ma koszulkę z Comy❤ [*]

  • Karolina Stefanowska
    Karolina Stefanowska3 dni temu

    Rodzice chodzili kiedys do szkoły

  • Zombie zombie zombie
    Zombie zombie zombie4 dni temu

    Szanuje za koszulkę Comy 😊

  • RαуBєє
    RαуBєє5 dni temu

    5:06 Jak ja się zgadzam z tą panią. Dzieci powinny być sobą, a nie żyć jak w więzieniu, trzeba dać im najlepsze lata dzieciństwa, bo gdy się wyprowadzą, będą mieć urazę do swoich rodziców. Ci nauczyciele to się nie znają, lepiej gdyby nie było takich szkół w prawdziwym życiu XD

  • Ikerasowiec
    Ikerasowiec8 dni temu

    7more7 na poczatku

  • Maka Laka
    Maka Laka10 dni temu

    Już po pierwszych sekumdach filmu widzę że wleciała reklamka

  • yaliso gioouy
    yaliso gioouy12 dni temu

    2:41 co sie stalo z ta tablica? Xd

  • Miracle_ Marichat
    Miracle_ Marichat12 dni temu

    4:05 ja widzę tą koszulkę z comy 👀

  • vbddfy euuyt
    vbddfy euuyt13 dni temu

    Ten odcinek powinien siè nazywać: Szkoła dla rodziców

  • Mr. Hubertos
    Mr. Hubertos13 dni temu

    No to ja jestem wybrykiem natury xD

  • yaliso gioouy

    yaliso gioouy

    12 dni temu

    Co to za telefon? Xd

  • dolimi jotoo
    dolimi jotoo15 dni temu

    Montażysta : beksy ile chcecie ujęć na ten nowy telefon Beksy: TAK!!!!

  • MoniDogSia

    MoniDogSia

    14 dni temu

    Wtf?

  • Sisana
    Sisana15 dni temu

    Czy tylko moi rodzice mówią: " Znów dostałaś jedynkę! Gdyby ja mogłam wrócić do szkoły to bym miała same piątki i stypendium co roku! Ty jeszcze nie wiesz co to jest ciężka praca!"

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    13 dni temu

    Ale ładne dziewczyny :*

  • Yrevoc Eworatig
    Yrevoc Eworatig15 dni temu

    Ale szkoła to syf, dobrze, że od 7 miesięcy mam ją za sobą xD

  • oiuet souiu

    oiuet souiu

    14 dni temu

    Ale ładne dziewczyny :*

  • bocoy noiu
    bocoy noiu15 dni temu

    2:27 typ wygląda jak ten z teotfw

  • dolimi jotoo

    dolimi jotoo

    15 dni temu

    Jejku najpierw te cztery aparaty a teraz rozkładany telefon xD

  • michał kornisz
    michał kornisz15 dni temu

    abstra plusa a beksy dell i lg

  • bocoy noiu

    bocoy noiu

    15 dni temu

    Skad ta biała bluzka z 2.40?

  • Bartolomeo
    Bartolomeo15 dni temu

    Kozak ta bluza z 7more7

  • bocoy noiu

    bocoy noiu

    15 dni temu

    spada ci telefon i masz dwa zjebane ekrany i zawiasy do naprawy XD zajebisty nikomu nie potrzebny gadżet

  • *Matisek2008 *
    *Matisek2008 *15 dni temu

    Dlaczego to wyglada jak wywiadowka xD

  • bocoy noiu

    bocoy noiu

    15 dni temu

    4:09 coma, szanuję

  • eioshen boboi
    eioshen boboi15 dni temu

    0:03 7more7 szanuje

  • bocoy noiu

    bocoy noiu

    14 dni temu

    spada ci telefon i masz dwa zjebane ekrany i zawiasy do naprawy XD zajebisty nikomu nie potrzebny gadżet

  • Q Vanilia
    Q Vanilia16 dni temu

    Co to kurka za telefon?

  • bocoy noiu

    bocoy noiu

    14 dni temu

    Jejku najpierw te cztery aparaty a teraz rozkładany telefon xD

  • Charming nowhere to hide
    Charming nowhere to hide16 dni temu

    ale fajna bluza na początku bardzo polecam markę pana TheNitroZyniaka 7more7 :)

  • vbddfy euuyt

    vbddfy euuyt

    13 dni temu

    Jaki telefon to jest?? W sensie marka

  • Klaudia Karawaj
    Klaudia Karawaj16 dni temu

    Jaki to telefon mają

  • eioshen boboi

    eioshen boboi

    15 dni temu

    Czemu tam każdy miałe dwa telefony, halo XDDD

  • Janusz Kowalski
    Janusz Kowalski16 dni temu

    Niesmieszne + chamski product placement

  • Charming nowhere to hide

    Charming nowhere to hide

    16 dni temu

    1 wyświetlenie 13 łapek typowe yt

  • cyfrowa mapa
    cyfrowa mapa16 dni temu

    Super odcinek.moze nagracie teraz typy rodziców po wywiadówce

  • Charming nowhere to hide

    Charming nowhere to hide

    16 dni temu

    1 wyświetlenie 13 łapek typowe yt

  • Tyler Joseph in my MIND
    Tyler Joseph in my MIND16 dni temu

    7 more 7 to jest to

  • Charming nowhere to hide

    Charming nowhere to hide

    16 dni temu

    Czemu tam każdy miałe dwa telefony, halo XDDD

  • Wiktoria wki
    Wiktoria wki16 dni temu

    Co to za telefon? Xd

  • Matt Shitstorm
    Matt Shitstorm16 dni temu

    6:23 koniec reklamy

  • Danuta Stolorz
    Danuta Stolorz16 dni temu

    Jaki telefon to jest?? W sensie marka

  • KTOŚ MIŁY
    KTOŚ MIŁY16 dni temu

    Ale ładne dziewczyny :*

  • Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss

    16 dni temu

    Fajna reklama Samsunga

  • Venusiq _
    Venusiq _16 dni temu

    Jejku najpierw te cztery aparaty a teraz rozkładany telefon xD

  • Pablo Pablito
    Pablo Pablito16 dni temu

    spada ci telefon i masz dwa zjebane ekrany i zawiasy do naprawy XD zajebisty nikomu nie potrzebny gadżet

  • Ask to seduce Miss

    Ask to seduce Miss

    16 dni temu

    Szanuję za bluzę od Nitro na początku filmu 😉

  • Amelja Amelja
    Amelja Amelja16 dni temu

    Skad ta biała bluzka z 2.40?

  • Ola
    Ola16 dni temu

    4:09 coma, szanuję

  • Gracjan Rok
    Gracjan Rok17 dni temu

    Trzaskal bym ta w białym az by na cała dzielnice furczało...

  • Cassie
    Cassie17 dni temu

    Dosc orginalny pomysl na film 😂

  • Kacper18
    Kacper1817 dni temu

    4:02

  • dominaTOR
    dominaTOR17 dni temu

    Montażysta : beksy ile chcecie ujęć na ten nowy telefon Beksy: TAK!!!!

  • Cassie

    Cassie

    17 dni temu

    Swietny odcinek :) Nadia jesteś najpiękniejsza <3 <3 <3

  • Tymek Chłond
    Tymek Chłond17 dni temu

    Czemu tam każdy miałe dwa telefony, halo XDDD

  • Ask to seduce Miss
    Ask to seduce Miss17 dni temu

    1 wyświetlenie 13 łapek typowe yt

  • SzybkiTygrys
    SzybkiTygrys17 dni temu

    O widzę że to telefon LG z podwójnym ekranem coś typu Samsung Fold

Kolejny