Krychowiak: Zabrakło zimnej głowy. Wojtek obronił szczęśliwie

Sport

SUBSKRYBUJ: pllist.info
FACEBOOK: Polsatsportpl/
TWITTER: polsatsport
INSTAGRAM: polsatsport.pl
WIĘCEJ O SPORCIE: www.polsatsport.pl/

Komentarze

  • Pet Mot
    Pet Mot7 godzin temu

    Ludzie nie oceniajcie ksiazki po okladce - Polacy zawsze patrza co masz ile masz i gdzie pracujesz po hu..j szanuj go jako pilkarza a nie jak wyglada..Znam tych dwoch gosci bo mieszalem w miejscowosciach skad pochodze i szanuje ich ze zaszli tak wysoko.Brawo Grzesiek pozdrawiam z Gryfic..

  • Poniec HPS
    Poniec HPS4 dni temu

    Drewniowak

  • JA
    JA5 dni temu

    Krychowiak przeniósł się z Paryża do Moskwy i już widzę promuję nowe rosyjskie trendy modowe 2019 :)))) .

  • Klaudia Q
    Klaudia Q5 dni temu

    kurcze, o czym my mówimy ?!

  • robert dzikowski
    robert dzikowski6 dni temu

    Czemu on ma akcent jak Hiszpan???

  • Pyr Son
    Pyr Son7 dni temu

    Polski Ramos z 2008 xD

  • WYDARZENIA TV
    WYDARZENIA TV7 dni temu

    Kurde myślałem że to zul z osiedla 🤣

  • nieooj gotoy
    nieooj gotoy8 dni temu

    ale wkurwiony! :D

  • cavsB
    cavsB8 dni temu

    Krychowiak mistrz z akcentu(ów) z Francuskiego połączył z Ruskim :D !

  • eioshen boboi
    eioshen boboi8 dni temu

    Jak chodzi ubrany jak model to się śmieją, jak jest ubrany w byle co, zmęczony po meczu, też się śmieją.

  • eioshen boboi

    eioshen boboi

    7 dni temu

    Ej, ale tytuł tego filmiku to jest kompletnie z dupy

  • Karaczysko
    Karaczysko8 dni temu

    Skoro zabrakło zimniej głowy to niech zdejmie tę czapkę

  • nieooj gotoy

    nieooj gotoy

    8 dni temu

    Ej, ale tytuł tego filmiku to jest kompletnie z dupy

  • j0k3r
    j0k3r8 dni temu

    Krycha - od PIMPa do bezdomnego w 365 dni

  • eioshen boboi

    eioshen boboi

    8 dni temu

    Malinowy nos już Krychowiak ma😁

  • Paweł
    Paweł8 dni temu

    Jak chodzi ubrany jak model to się śmieją, jak jest ubrany w byle co, zmęczony po meczu, też się śmieją.

  • eioshen boboi

    eioshen boboi

    8 dni temu

    Malinowy nos już Krychowiak ma😁

  • Ten Chudy
    Ten Chudy8 dni temu

    Najważniejsze, że przegraliśmy xd

  • eioshen boboi

    eioshen boboi

    8 dni temu

    „Kierowniku dej dwa złote”

  • Mister inkognito
    Mister inkognito8 dni temu

    ❤️💚🚂🚂🚂

  • Mister inkognito

    Mister inkognito

    7 dni temu

    @eioshen boboi моя твоя не понимать

  • eioshen boboi

    eioshen boboi

    7 dni temu

    Śmiejecie się z Krychowiaka a tak naprawdę to on może śmiać się z was!

  • Melhi OOooOr
    Melhi OOooOr8 dni temu

    OSOBA BEZDOMNA NA WIDOKU -- po co robić wywiady z taka osoba?

  • MAW Cannabis
    MAW Cannabis8 dni temu

    Krycho* Najważniesze jest to ze przegralismy, Tak ? Bo tylko to sie liczy w footboolu

  • Max Kolonkok
    Max Kolonkok8 dni temu

    Krychowiak- mistrz asymilacji ze środowiskiem

  • Wynajem Kraków
    Wynajem Kraków9 dni temu

    XD jaki rusek

  • Seba Sebaa
    Seba Sebaa9 dni temu

    Krychowiak bardziej wkurwi... po przegranym meczu w klubie niz w reprezentacji....

  • Jäger
    Jäger9 dni temu

    Krychowiakowi brakuje tylko tej ruskiej uszatki zamaist tej czapeczki.

  • chrismeister
    chrismeister9 dni temu

    To chyba ten słynny bezdomny który rozdaje samochody

  • Sebix Sebowy
    Sebix Sebowy9 dni temu

    Grzegorz stał się w tej Rosji malinowym nosem 😀😀

  • WESPER
    WESPER9 dni temu

    Krychowiak po roku w Rosji xD

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    Mem w prawdziwości xD

  • mirek toczek
    mirek toczek9 dni temu

    Śmiejecie się z Krychowiaka a tak naprawdę to on może śmiać się z was!

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    Może. I my z niego też. Każdy może z każdego. W granicach rozsądku i z zachowaniem kultury oczywiście

  • Matt
    Matt9 dni temu

    Ej, ale tytuł tego filmiku to jest kompletnie z dupy

  • Tommy T
    Tommy T9 dni temu

    „Kierowniku dej dwa złote”

  • remik82
    remik829 dni temu

    Malinowy nos już Krychowiak ma😁

  • patr mar
    patr mar9 dni temu

    Wyglada jak menel

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    No

  • Marcin
    Marcin9 dni temu

    To jakiś bezdomny?

  • Darecki2459
    Darecki24599 dni temu

    To po co ta idiotyczna czapeczke nosi jak zabrakło zimnej głowy

  • Grizzy Boy
    Grizzy Boy9 dni temu

    Putin taki kawał chuja ale Żuli to ligi Rosyjskiej wziął. 👍

  • Pewien ktoś
    Pewien ktoś9 dni temu

    Jaskiniowiec , , drwal i bezdomny z Rosji w jednym 😂😂😂 ale tak serio : Krycha weź się za siebie 😰

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    Właśnie fajny styl. Sam miałem taką fryzurkę i też każdy mnie od meneli wyzywali xD Trzeba wyluzować i mieć wywalone na innych xD

  • Łukasz Z
    Łukasz Z9 dni temu

    Widać kto z pary Krycha-Czesny przegrał zakład na zasadzie : przegrany zakłada czopke swojej starej.

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    Piękny komentarz ziom

  • majster majster
    majster majster9 dni temu

    Krycha zrób cos bo wygladasz jak "dziod"

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    Właśnie fajnie. Jak menel ale typu sympatyczny

  • Sinedd
    Sinedd9 dni temu

    Panie Borek rzucił byś pan jakiegoś grosza dla tego bezdomnego człowieka z rosji

  • Джонни В

    Джонни В

    8 dni temu

    @Fan menela z Lokomotivu Moskwa Jeśli to był tylko żart, to ok👍 Мир. Дружба. Жвачка 😁

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    8 dni temu

    @Джонни В Мы только смеемся над ним. Мы eго любят в польше. ;) I am sorry for all mistakes bro :D

  • Джонни В

    Джонни В

    8 dni temu

    @Fan menela z Lokomotivu MoskwaWitam polskim fanom Lokomotiv Moskwa)

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    8 dni temu

    @Джонни В Priwjet towarzyszu Johnny B! :)

  • Джонни В

    Джонни В

    8 dni temu

    Этот ''бездомный из России" зарабатывает больше за день, чем ты за всю свою жизнь не заработаешь

  • jo cy
    jo cy9 dni temu

    Krychowiak już za długo w Rosji widać po nosie

  • ziół__
    ziół__9 dni temu

    W któym momencie Krychowiak powiedział, że to Wojtek Szczęsny obronił szczęśliwie?

  • Hary Mastah
    Hary Mastah9 dni temu

    Szacun za to że podniósł się po przygodzie z psg

  • e-ZGHERMANIZOWANY
    e-ZGHERMANIZOWANY9 dni temu

    ale wkurwiony! :D

  • Tomasz Łuczak
    Tomasz Łuczak9 dni temu

    0:30 kurde co on gada

  • MateS TV
    MateS TV9 dni temu

    Mateusz Borek startujący w wyborach prezydenckich pytający o zycie w Polsce przypadkowego rolnika. 2019 koloryzowane

  • Stefan Michnik

    Stefan Michnik

    8 dni temu

    Mam ważną informacje na kanale musicie to zobaczyć

  • Melhi OOooOr

    Melhi OOooOr

    8 dni temu

    Umililes mi dzień 👍

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    Jesteś mistrzem ziom xD

  • vipsek
    vipsek9 dni temu

    Krychowiak po roku w Rosji

  • Kuba Kuba
    Kuba Kuba9 dni temu

    Co to za żul ?

  • Mateusz M
    Mateusz M9 dni temu

    Drwala wzięli do drużyny?

  • Alvaro Negredo
    Alvaro Negredo9 dni temu

    1:47 Sztooo??? I ma rację Krycha w tej kwestii 👍👊

  • Grzegorz Rohde
    Grzegorz Rohde9 dni temu

    Dobrze dla Krychy zrobiła ta wycieczka do Rosji

  • łowca goroli
    łowca goroli9 dni temu

    menele.tv xD

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    XD

  • Piotr Marszalec
    Piotr Marszalec9 dni temu

    Świetnie Rusek mówi po polsku :)

  • PatiBoyGame
    PatiBoyGame9 dni temu

    Krycha już wygląda jak prawdziwy Rosjanin.

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    Nom XD

  • Radosław Leśniak
    Radosław Leśniak9 dni temu

    Krychowiak wygląda jak bezdomny, z którym przeprowadzana jest sonda uliczna.

  • ALBS

    ALBS

    7 dni temu

    Normalnie jak messi pare lat temu

  • Radosław Leśniak

    Radosław Leśniak

    8 dni temu

    @Karol Nie mylisz się.

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    8 dni temu

    @Karol Dzięki :)

  • Karol

    Karol

    8 dni temu

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa piękny nick ❤️

  • Karol

    Karol

    8 dni temu

    Trala221 myśle że komentarz opa odnosi się do zarostu i nakrycia głowy Krychowiaka, ale może się mylę

  • Daniel B
    Daniel B9 dni temu

    Nie wiedziałem że, John Wick gra w Lokomotivie

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    8 dni temu

    @Stefan Michnik nie

  • Stefan Michnik

    Stefan Michnik

    8 dni temu

    Wbijać na mój kanał to jest rozkaz !

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    @Grizzy Boy Prawdą jest to.

  • Grizzy Boy

    Grizzy Boy

    9 dni temu

    To nie John Wick to Syn Kazik syn Wiesława i Aliny z pod Biedronki

  • drgas JSM

    drgas JSM

    9 dni temu

    XDDDD

  • Falski
    Falski9 dni temu

    Borek: Widziałeś piłkę w siatce czy może za dobry bramkarz ? Krycha: Cooooo? XD

  • BernaACPL

    BernaACPL

    9 dni temu

    Jak kastrata

  • krzysiek5lpa w204
    krzysiek5lpa w2049 dni temu

    Krychowiak wyglada już jak prawdziwy kaban z Rosji.

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    XD

  • Krzysztof B
    Krzysztof B9 dni temu

    Mecze wygrywa sie golami.... nie faulami..... no ale.... chyba racja....

  • TheMaciek5zmc
    TheMaciek5zmc9 dni temu

    Uwielbiam wywiady Pana Mateusza Borka, z uśmiechem a przede wszystkim merytoryczne, ale do kogoś kto tworzył tytuł... W którym momencie Krychowiak powiedział, że Szczęsny obronił szczęśliwie ?

  • Tobi tms

    Tobi tms

    9 dni temu

    Noo, faktycznie 😊

  • Matt

    Matt

    9 dni temu

    @Tobi tms to było o interwencji Bonucciego, tak wynika z kontekstu wypowiedzi

  • ATPL

    ATPL

    9 dni temu

    Co ty pijany jesteś? Przeciez powiedział 😅

  • Tobi tms

    Tobi tms

    9 dni temu

    Ok 2 min

  • Tim
    Tim9 dni temu

    Bezdomny prosi Borka o drobne ~2019

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    8 dni temu

    @ltrzepalko Zawsze się musi znaleźć jakiś burak, który psuje całą zabawę. Rozumiem, że śmieszy Cię wyłącznie wysublimowany humor najwyższej klasy.

  • ltrzepalko

    ltrzepalko

    8 dni temu

    Wow, ale zmysł obserwacji masz...ale zabawne. Ha ha, bezdomny. Ha ha...

  • adamch11500

    adamch11500

    9 dni temu

    Chciałbyś mieć tyle drobnych co ma Krycha... 😎

  • Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    Fan menela z Lokomotivu Moskwa

    9 dni temu

    XD

  • Daniel Ha

    Daniel Ha

    9 dni temu

    🤣🤣🤣🤣

  • Modest League
    Modest League9 dni temu

    Pan Mateusz jest kozakiem

  • BarTTT HD
    BarTTT HD9 dni temu

    Czy tylko ja chciałem żeby Krycha utarł nosa Wojtkowi i wygrał ten mecz ?

  • BetterDead ThanRed

    BetterDead ThanRed

    9 dni temu

    Krycha i Szczęsny są przyjaciółmi także ta rywalizacja to taka troche z przymrużeniem oka.

  • Crux

    Crux

    9 dni temu

    No fajna historia by to była bo nie oszukujmy się potencjalnie Juve gniecie Lokomotiv więc ta ich rywalizacji z góry była nierówna ale tak czy tak chłopaki mają zajebiste relacje i to jest mega fajne

  • ReemikytoniQP
    ReemikytoniQP9 dni temu

    1

Kolejny