PŁACE ZA KAŻDY SKOK NA SKAKANCE!

♥ Subskrybuj aby być na bieżąco! 😎
♥ Wbijaj na instagrama! 📸 trombabomba
• Ekipa: pllist.info/channeloA9rnQmxPQWPVoDv9pPFoA
• Friz: pllist.info
• Wersow: pllist.info/channeltVy1X-hcxAL2ZlS6TqMQFw
• MiniMajk: pllist.info/channelTb6wo_qUv5uT20NCSJOQ8Q
• Mixer: pllist.info/channelc75awYaWw3k7FaXyg1d59g
• Wujek Łuki: wujekluki
• Poczciwy Krzychu: poczciwykrzychu
• Marta: murcix
• • • Współpraca: tromba@gethero.pl • • •

Komentarze

  • Edyta Czajkowska
    Edyta Czajkowska10 godzin temu

    Wersów była kiedyś fajna ale robi się taką panienka ale Henia wcale nawet się nawet nie zapytali czy chce wziąści udział a siedział taki smutny wszystkie dziewczyny fajn e i proste prucz wery ale krzycha gnoją bo jest inny jest lepszy niż friz pedał z różowymi włosami

  • Natalia Żyła
    Natalia Żyła10 godzin temu

    czy ten chłopak w białej bluzce jest z pamiętników z wakacji?

  • paw 123456789
    paw 12345678918 godzin temu

    marta nie mam kondycji- mniej pal

  • EF xRidoneq
    EF xRidoneq20 godzin temu

    Jebany patecki atencjusz

  • seeriu ciihy
    seeriu ciihyDzień temu

    NIEDŁUGO BĘDZIECIE PŁACILI ŻEBY WAS OGLĄDALI XDDDDDDDDDDDDDDD

  • Pawel Dziechciarz
    Pawel DziechciarzDzień temu

    TROMBA ! fajny koleś z ciebie ale ty LOGOPEDY potrzebujesz !

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    12 godzin temu

    Robisz się drugim Frizem, nie dobrze

  • my DIY
    my DIYDzień temu

    O co chodzi z tym drzewkiem?

  • Pola Moczko
    Pola MoczkoDzień temu

    Patecki mnie rozwala !!!

  • seeriu ciihy

    seeriu ciihy

    Dzień temu

    A friz?

  • sotuur aeei
    sotuur aeeiDzień temu

    Kasia i Marta są proste i miłe nie to co Weronika....

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    12 godzin temu

    A może chula chop

  • Karina Dominika Koza
    Karina Dominika KozaDzień temu

    Were

  • Karina Dominika Koza
    Karina Dominika KozaDzień temu

    A gdzie friz i ewroe

  • huttio srreu
    huttio srreu2 dni temu

    Teraz nagraj filmik "Płacę za każde zakręcenie hula-hopem"😜

  • sotuur aeei

    sotuur aeei

    Dzień temu

    Tromba zrób z WK z owcą taki filmik

  • Mat Pas
    Mat Pas2 dni temu

    Ten ostatni zrobił114

  • Mat Pas
    Mat Pas2 dni temu

    Marta zrobiła 66skoków

  • Mat Pas
    Mat Pas2 dni temu

    Jak dobże liczyłem do mikser zrobi 97

  • huttio srreu

    huttio srreu

    2 dni temu

    nw czy Kuba jest w ekipie, ale jego lubię najbardziej😂❤❤

  • Mat Pas
    Mat Pas2 dni temu

    Druga osoba 72skoki

  • Mat Pas
    Mat Pas2 dni temu

    Na początku Kszuchu zrobił 92 skoki

  • Wiksa Sisa
    Wiksa Sisa2 dni temu

    Ja się bawiłam z przyjaciółkami ze kto więcej podskoczy to dostaje jakaś nagrodę ❤️

  • Weronika Szymanska
    Weronika Szymanska2 dni temu

    Krzychu 100/Kasia70/Mikser109/Marta61/Matecki105/Tromba127/Majk6

  • Maja Grzywa
    Maja Grzywa2 dni temu

    Czy tylko ja skacze do tylu?

  • Barbara Pilarska
    Barbara Pilarska2 dni temu

    A może chula chop

  • dueeh nyyu
    dueeh nyyu2 dni temu

    Robisz się drugim Frizem, nie dobrze

  • Faustyna Andrzejewska
    Faustyna Andrzejewska2 dni temu

    A friz?

  • Wioletta Dubiela
    Wioletta Dubiela2 dni temu

    Lubię cię tromba i wszystkich z domu ekipy

  • xx_Julayna_xx x
    xx_Julayna_xx x3 dni temu

    Marta hajsu nie dostała

  • BogSticz
    BogSticz3 dni temu

    lol 30 razy klikłem f5 i 30 razy reklama kozak piniążki sie nie zgadzają

  • dueeh nyyu

    dueeh nyyu

    2 dni temu

    8:09 150 skoków na skakance to ja na WF w 3 klasie robiłam 😂

  • Malina Malina
    Malina Malina3 dni temu

    Tromba zrób z WK z owcą taki filmik

  • boss pl
    boss pl3 dni temu

    Wersuw Krzychu Marta Miksler mini mini mini Majk jesteście zarądisci

  • boss pl
    boss pl3 dni temu

    Trąba jest fajny i friz terz

  • Oliwia Górka
    Oliwia Górka3 dni temu

    nw czy Kuba jest w ekipie, ale jego lubię najbardziej😂❤❤

  • Oliwia Górka

    Oliwia Górka

    2 dni temu

    @vinasu maaj aha XD?

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    3 dni temu

    Ale wy nie którzy jesteście zjebani... wyciągacie jakieś niestworzone historie z dupy aż żal , że tacy ludzie o tak niskim poziomie inteligencji żyją...

  • jobziu
    jobziu3 dni temu

    Dokąd ten Świat zmierza?????? Płacę za skakanie, płacę za .... Płacę... Wszystko hajs... Pier... się

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    3 dni temu

    Ludu wiecie że jak skakali to ich skakanki nie było widać tylko było słychać xd Ale spoko odcinek

  • AndVlo Official
    AndVlo Official3 dni temu

    @Tromba Mam pomysł na film 24h na skakance

  • ᔑ Ꭲ ᝪ ᖇ Ꭹ s z վ ต α ń s k í ҽ յ
    ᔑ Ꭲ ᝪ ᖇ Ꭹ s z վ ต α ń s k í ҽ յ3 dni temu

    Pomysl Place za każdy skok do wody

  • Jayjay Okocza
    Jayjay Okocza4 dni temu

    kurwa co to za gówno, kto to ogląda

  • Julsinka ;3
    Julsinka ;34 dni temu

    Powiedziałeś ze będziesz zaokrąglać, ale w zaokrąglaniu się chodzi o to ze jak masz 50 to musisz mieć 51 żeby mieć 100 musisz mieć jesli do dziesiątek to musisz mieć 55. nie wiem czy dobrze wytłumaczyłam

  • gtoss chddy
    gtoss chddy4 dni temu

    Kasi ładniej w spiętych włosach :)

  • OLI
    OLI4 dni temu

    To ja bym wygrał 364 zł xdddd

  • Jurrasic King
    Jurrasic King4 dni temu

    chciałbym was kiedyś odwiedzić ;)

  • Julia Majewska
    Julia Majewska4 dni temu

    Znasz Laurę renner

  • gtoss chddy

    gtoss chddy

    4 dni temu

    Szkoda mi Majka :< ma Krudkie nogi i nie da rady :(

  • Martyna Lepka
    Martyna Lepka4 dni temu

    8:09 150 skoków na skakance to ja na WF w 3 klasie robiłam 😂

  • fz sanx
    fz sanx4 dni temu

    Nw wasza ekipa to polega tylko na kasie czy jak?

  • Michalina Derewianko
    Michalina Derewianko4 dni temu

    Kasia miała 75 skokòw

  • dyszus_ PL
    dyszus_ PL4 dni temu

    Dziewczyny słaba technika... Te nogi. Chłopacy zdecydowanie lepiej

  • QUBIXON OFFICIAL
    QUBIXON OFFICIAL4 dni temu

    Kiedy bankrut 🤔

  • Daria Tondera
    Daria Tondera4 dni temu

    Ludu wiecie że jak skakali to ich skakanki nie było widać tylko było słychać xd Ale spoko odcinek

  • MaaakeupBeaaauty _
    MaaakeupBeaaauty _4 dni temu

    Ale wy nie którzy jesteście zjebani... wyciągacie jakieś niestworzone historie z dupy aż żal , że tacy ludzie o tak niskim poziomie inteligencji żyją...

  • blind kapec
    blind kapec4 dni temu

    tromba masz tego frajera na jednego gonga heheXd

  • brzoza 17

    brzoza 17

    4 dni temu

    Tromba wciągniesz go nosem 🤣🤓🤠💪👌😅😁😜😝

  • Dawid Goyke
    Dawid Goyke5 dni temu

    Tromba popraw jakość dzwieku słabo was slychac mordeczko

  • Wiktoria Laskowska
    Wiktoria Laskowska5 dni temu

    77 Krzychu

  • bible bible
    bible bible5 dni temu

    Kochani Ludzie nie rozumiem skąd ten z problem z Weroniką. Praktycznie każdy komentarz jest tu o Marcie i Kasi ze są lepsze od Wery bo są skromne itd. Okej są ale nie znacie Weroniki,Kasi i Marty w realnym życiu wiec nie wiecie jakie są. Na filmach może są skromne a Wera bardziej otwarta takie mają charaktery . Wera zrobiła sobie usta czy coś no i co z tego? To jej życie nie wasze, ona podejmuje decyzje ona przez nie przechodzi wiec nie wpychajcie nos w nieswoje sprawy, bo oni nagrywają i pokazują 10% swojego życia. Dziękuje za uwagę

  • Emilka Drygasiewicz
    Emilka Drygasiewicz5 dni temu

    Tabela wyników : Krzychu: 83 Kasia: 76 Mikser: 101 Marta: 54 Patecki:112 Tromba :128

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    5 dni temu

    jebane malpy XD place za kazde nasranie do mordy SOON

  • vinasu maaj
    vinasu maaj5 dni temu

    Fajnie, że Patecki pojawia się często na filmach, bo nie muszę się nudzić jak go widze xD w sensie fajnie i śmiesznie gada jakieś tam rzeczy xD

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    5 dni temu

    Wszedłem tylko, żeby napisać jebać wasze skalniaki itp pajace jebane wy rżnięcie za to hajsu jebać

  • Ogar wojny
    Ogar wojny5 dni temu

    Te tytuły do porno są coraz dziwniejsze

  • Zuzia Reczko
    Zuzia Reczko5 dni temu

    Szkoda mi Majka :< ma Krudkie nogi i nie da rady :(

  • The Kulawy
    The Kulawy5 dni temu

    Owca by was zgwałcił na skakance

  • vinasu maaj

    vinasu maaj

    5 dni temu

    Następny odcinek zrób że inni kręcą a wy skaczecie tak ze mósicie się obracać to jest naprawdę łatwe próbowałam robiłam to nalajcie. Dajcie serca żeby zobaczył

  • Bizi Bizibizibizi
    Bizi Bizibizibizi5 dni temu

    Podejbane od friza a friz wysrał to dla pieniędzy czyli oby dwoje jesteście chujowi

  • Jan Kopaczewski
    Jan Kopaczewski5 dni temu

    Weźcie mi trochę kasy dajcie 😭

  • Mateusz Prokop
    Mateusz Prokop5 dni temu

    Je*ac were

  • ewa heteniak
    ewa heteniak5 dni temu

    patecki nie wlożył pieniendzy do świnki skarbonki🐖

  • Stachu.
    Stachu.5 dni temu

    Karolu już nie marudź że nie masz u kogo na odcinkach kasy zarobić 😂

Kolejny