TPS / Dack feat. Dudek P56 - Bez perspektyw prod. Flame

Muzyka

TiW Music prezentuję czwarty teledysk promujący płytę TPS / Dack "Dzieci nadziei"
Tym razem gościnnie udzielił się Dudek P56.
Muzykę do utworu stworzył Flame, natomiast klip zrealizował Bart Lenski bartlenski
Subskrybuj Nasz kanał żeby być na bieżąco!
#tps #dack #dziecinadziei

Komentarze

  • T.I.W Music
    T.I.W Music6 miesięcy temu

    www.tiwshop.pl ⬅️ zakupy on-line 📬

  • Paweł Lewandowski

    Paweł Lewandowski

    5 miesięcy temu

    Szacunek dla was

  • Marcel7548 8t8

    Marcel7548 8t8

    5 miesięcy temu

    Sskoda ze nie ma rozmiaruw s slucham was od malego i jest bardzo fajnie coraz lepsze nuty .hcialbym se zamuwic ta bluze lub koszulkę tylko szkoda ze rozmiaruw nie ma

  • Żmijja Monia

    Żmijja Monia

    6 miesięcy temu

    @Brayan OFFICIAL 💪

  • Black Wariat

    Black Wariat

    6 miesięcy temu

    Rozjebany, A nie dobry 🆘️

  • Paweł Lewandowski

    Paweł Lewandowski

    6 miesięcy temu

    Dobry kawalek

  • Dawid Oleszczak
    Dawid Oleszczak10 godzin temu

    Rozpierdol nuta pozdro

  • Pawel Rogal
    Pawel Rogal4 dni temu

    Jesteś mega

  • enelix
    enelix5 dni temu

    jak powiedział tak zrobił

  • Robson OSG
    Robson OSG5 dni temu

    Mordo

  • MPYK
    MPYK10 dni temu

    Ładny montaż teledysku 🌿

  • Anonimowy Anonimowiec
    Anonimowy Anonimowiec11 dni temu

    Bez perspektyw, widocznych możliwości Białego negatyw, wśród złości Ty bierz, on pojmuje Innemu łżesz inny pomści Nauczony od małego, zasad i tego by nie zamieniać jedzenia na wpierdalanie białego Napisane w nuty czasie, dla zabawy przez tego co nie zna się, bez obawy Pzdr xD palonko działa

  • SheADream HeAHorror
    SheADream HeAHorror12 dni temu

    " Małolat nie dygaj, byłem tam gdzie plujesz" 🔥!

  • puszek puszek
    puszek puszek13 dni temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="161">2:41</a> stół z powałymywanymi nogami

  • Mateusz Niee
    Mateusz Niee15 dni temu

    Fajna nuta

  • Mateusz Niee
    Mateusz Niee15 dni temu

    Fajna nuta

  • Martin Madaj
    Martin Madaj19 dni temu

    🇸🇰👍

  • Abdulrahman Jamalodin
    Abdulrahman Jamalodin23 dni temu

    oooo

  • kuba kuba
    kuba kuba27 dni temu

    jak zawsze tps rozjebał nie ma nawet o czym gadać tuptuś górą A JAK

  • Adam Przywojski
    Adam Przywojski28 dni temu

    szacunek dla was

  • Kacper Olszewski
    Kacper Olszewski29 dni temu

    Dudek Tps nagrywajcie nuty razem częściej

  • Tet Ro
    Tet RoMiesiąc temu

    Dudek jaki przytyty

  • malinek SLU
    malinek SLUMiesiąc temu

    Dumny ze mogłem z dudkiem pione przybić

  • kamil pakuła
    kamil pakułaMiesiąc temu

    ŻYJE JAK CHCEEE

  • Steel Banging
    Steel BangingMiesiąc temu

    TPS jest i będzie dla mnie zawsze numerem jeden!

  • gdhdja chshags
    gdhdja chshagsMiesiąc temu

    🤙🤙🤙🤙

  • Piotr Piątkowski
    Piotr PiątkowskiMiesiąc temu

    Jestem ...... z fartem 🤙

  • mateusz imbiorowicz
    mateusz imbiorowiczMiesiąc temu

    Jak masz chwile to wpadaj. sorra za forme pllist.info/wideo/aoSoqK-BdKmjvZg

  • Oliwier Wasielyszyn
    Oliwier WasielyszynMiesiąc temu

    Pamiętam jak nagrywałeś teledysk heh

  • Bartek Kaczor
    Bartek KaczorMiesiąc temu

    Kozak Tuptuś :)

  • szymon luczak
    szymon luczakMiesiąc temu

    No i to jest prawdziwy rap z dawnych czasów, życiowa, podnosząca na duchu muzyka. Nie raz podniosła na duchu i dająca do zrozumienia oby więcej takich przekazów 😁👊

  • Damian Szulik
    Damian SzulikMiesiąc temu

    Big Like :)

  • Tony Kto wie ten wie
    Tony Kto wie ten wieMiesiąc temu

    O kurwa! Co tu wariaty nawineli! Dzięki i poZdDrówki

  • Zenit
    ZenitMiesiąc temu

    Nie ma takiej drugiej osoby na świecie niż babcia ta kobieta zrozumie wszystko , wiadro nabite dla każdego kto.jesy tak zżyty zabicia pozdrowienia mordeczi dla was jeżeli tak Macie i rozumiecie sytuację

  • Alex tiritiri
    Alex tiritiri2 miesięcy temu

    Taki czas taki kraj, gdzie nie łatwo jest o szczeście, możesz sam po nie pobiec albo czekać w kolejce. Gdy dostałeś za mało od dzieciaka masz to we krwi. Chodź nie widzisz przyszłości, coś cie trzyma weź se biegnij.♡♡♡

  • Marcin Koprowski

    Marcin Koprowski

    Miesiąc temu

    DDK!!!

  • Mr. Zawijas
    Mr. Zawijas2 miesięcy temu

    Ale wjechało 🔥🔥🔥!

  • Gra Farma
    Gra Farma2 miesięcy temu

    Pruszków właśnie tego slucha !!!!!!

  • Dominik kulka
    Dominik kulka2 miesięcy temu

    Maolat nie dygaj byłem tam gdzie plujesz 👌

  • Benio Szenio
    Benio Szenio2 miesięcy temu

    Żyje jakk kce :P:P

  • NoName_1337
    NoName_13372 miesięcy temu

    Co nuta kozak to pytan nie mam, ddk rozjebal

  • Prometeusz TM
    Prometeusz TM2 miesięcy temu

    Oj panie Wojtku tyle lat już na moim głośniku 🤗 i widzę że jeszcze raz tyle ✌️ pozdrawiam z Szczecina .

  • BALA CLAVA
    BALA CLAVA2 miesięcy temu

    Dack mistrzostwo ziomal !.. Widać że nawijka leci prosto z serducha,ZdRówka!

  • ProEver Ever
    ProEver Ever2 miesięcy temu

    Jakbym słyszał swoją historię. Elegancko panowie.

  • Rom Jak
    Rom Jak2 miesięcy temu

    Mistrzostwo świata ! 😎✌️

  • Rafał Przymęcki
    Rafał Przymęcki2 miesięcy temu

    Pomożesz wielu zagubionym dzieciakom swoimi kawałkami, pozdrawiam

  • RDZ Oficjalnie
    RDZ Oficjalnie2 miesięcy temu

    Musi być jakaś perspektywa na brak perspektyw :) poZDRo!

  • Oskar Hendzel
    Oskar Hendzel2 miesięcy temu

    Dzięki Mordo że jesteś pomogles mi przeżyć na poprawie 5 lat

  • Piotr Pączek
    Piotr Pączek2 miesięcy temu

    Do.takich numerów warto wracać 👍 piona

  • Mateusz Es
    Mateusz Es2 miesięcy temu

    Coś pięknego.

  • Hubert Lubczyński
    Hubert Lubczyński2 miesięcy temu

    Kurwa kozak piosenka Tpsik

  • Adam Alex
    Adam Alex2 miesięcy temu

    Worków!!! DUDEK wypierdala z butów!!!! Kozackie

  • Mat Kwiat
    Mat Kwiat3 miesięcy temu

    Takiego rapu dziś brakuje ... Pzdr Radom ! TIW PLATFORMA !!!

  • Jestem Magik
    Jestem Magik3 miesięcy temu

    Życie tu jak zwykle brudne jest - Sama prawda ...

  • Sebastian rybaczek
    Sebastian rybaczek3 miesięcy temu

    Ufoo.

  • Wojtek Socha
    Wojtek Socha3 miesięcy temu

    I.....Dudek wjeżdża..... i miażdży wszystkich ! Zajebisty w ch.....!👊👊👊👋👋👋 Pozdro!

  • Bandit 600S
    Bandit 600S3 miesięcy temu

    I teraz jeszcze bardziej nie szanuję kondonów co wszystko podostawali od starych i grają cwaniaków, jacy oni kurwa obrotni i zaradni!!!!!

  • Horacy Kaspien
    Horacy Kaspien3 miesięcy temu

    Trzeba latac sama nie zarobi sie salata

  • Piter Parker
    Piter Parker3 miesięcy temu

    Swiatla niebieskie nie stake turbo wlaczam nie potrzebna mi rozlaka za to ze jaram lolka to Polska.... bardzo ppdobny wstep;) Trzymaj sie Wojtek!!!

  • Majkel Dzekson
    Majkel Dzekson3 miesięcy temu

    kurwa ale dack przy tpsie wydaje sie gruby xd

  • Wiktor Rumiński
    Wiktor Rumiński3 miesięcy temu

    Rap z przekazem szacun dawajcie więcej takich nutek są zajebiste siła z wami 💪😎

  • suckme player
    suckme player3 miesięcy temu

    Elo Mordy, kocham polski rap i cały czas powtarzam nie ma rzeczy nie możliwych są tylko ciężko do zrobienia. To że pan zgredzik mądra głowa nie wymyślił jak pyknąć temat nie znaczy że ktoś z dzieci czy młodzieży nie wie jak to zrobić. Przez te trędy często idziemy nie tędy co trzeba. Jebać biedę i jebać że się nie da. Najpierw jest pomysł później cała reszta. Często za wszystkim stoi jedna mądra osoba plus sztab ludzi co dba o otoczkę. Więc luźna guma ludzie wystarczy pomyśleć, a z tym co raz to trudniej u ludzi w dzisiejszym świecie. Dzięki Bogu są jeszcze spryciaże i zawsze gdzieś będą bez wglądu na to czy mają plecaki czy nie. Liczy się dobro i dobry pomysł i to otwiera nie jedne drzwi. A teraz ... Czill bo bez czillu też jest lipa. Pozdro Wszystkim Dobrym Ryją gdzie kolwiek są 👊✌🔥💝🔥💪⚡😎🎼🏆🎼😁

  • KleKot Official
    KleKot Official3 miesięcy temu

    Kozak

  • radinho
    radinho3 miesięcy temu

    TPSik nie ćpiej bo mnie serce boli jak się marnujesz

  • Dawid Lewiński
    Dawid Lewiński3 miesięcy temu

    Co tu dużo mówić rozjebane T.I.W ;) !

  • Matys Matys
    Matys Matys3 miesięcy temu

    TPS zawsze ten sam! Pozdro!😎 🤙🏻

  • LocoSoundZ
    LocoSoundZ4 miesięcy temu

    Przecież co za beat ja pierd***, chlopaki jak zawsze poziom górna półka. Uwielbiam nasz polski uliczny rap. Mało w jakim kraju brzmi to tak zajebiście jak u nas 🙏

  • etmaniana ZIP
    etmaniana ZIP4 miesięcy temu

    Ja pierdole Panowie jaki sztosik!!!

  • etmaniana ZIP
    etmaniana ZIP4 miesięcy temu

    Ja pierdole Panowie jaki sztosik!!!

  • Weronika Palucka
    Weronika Palucka4 miesięcy temu

    Sztoss!😁

  • przemek92de
    przemek92de4 miesięcy temu

    Taki pseudo gangsterek a na ulicy by kurdupel spier... myśli że groźną miną i przechlanym i przećpanym głosem coś znaczy hehe

  • Anonim

    Anonim

    4 miesięcy temu

    Co masz za problem sprawdzić Wojtuś codziennie czeka przed sklepem mozesz iść spróbować i zobaczyć czy będzie uciekał 😂

  • Nie interere
    Nie interere4 miesięcy temu

    Tps zostanie zawsze tym samym prawda i tylko prawda pozdro

  • Jakub Kalwinski
    Jakub Kalwinski4 miesięcy temu

    Moje życie!!!1986

  • Dawid Buśko
    Dawid Buśko4 miesięcy temu

    🔥❤️🔥❤️🔥

  • Pueblos Górne
    Pueblos Górne4 miesięcy temu

    Zrobiłem to samo żeby mieć te najki

  • Raul da Silva
    Raul da Silva4 miesięcy temu

    Ale kosior jedna z lepszych TiW pozdro ziomale

  • Wiktoria Knapczyk
    Wiktoria Knapczyk4 miesięcy temu

    🔥🔥🔥

  • Awuwu
    Awuwu4 miesięcy temu

    nie wóda z grudą ?

  • Awuwu
    Awuwu4 miesięcy temu

    siemasz tps

  • Marta Ziarko
    Marta Ziarko4 miesięcy temu

    Uwielbiam RAP z przekazem! Prosto z życia ✌ w serce trafia ♥️

  • HastaLaMuerte1946
    HastaLaMuerte19464 miesięcy temu

    Dudek tyle lat na rap scenie, a nawet na dogrywce rozpierdala głowe jak owsiak adamowicza!!

  • AdriXxX
    AdriXxX4 miesięcy temu

    Najlepszy raper TPS 👍👍👍👍👍

  • Czarna Mambaa
    Czarna Mambaa5 miesięcy temu

    😍💥

  • ??????
    ??????5 miesięcy temu

    jebać patusów kapusie więcej osiągną!!!!!!!!!! JEbać patusów kapusię są super zarabiam 10 tys zł miesięcznie bije swoją kobiete ale mam dużo hajsu i mam na was wyjebane raperzynki

  • andrzej mikuć
    andrzej mikuć5 miesięcy temu

    z zachodem słońca dobre dresiki by były ala jogery

  • Michałek NWZ
    Michałek NWZ5 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="33">0:33</a> 187 skrzynka, przypadek? 187 oznacza zabójstwo w LA

  • T.I.W Music

    T.I.W Music

    5 miesięcy temu

    187 on the undercover cop!

Kolejny