TYPOWI: TWOJA KOLEŻANKA i KOLEGA

Śmieszne

Każdy z WAS ma NAJLEPSZEGO ziomka lub koleżankę w ekipie. Jednych lubimy bardziej, innych wcale nie tolerujemy... po prostu denerwują nas tym że oddychają.
Insta OBSERWUJ
@kubapost_
@_bondara_
Każdego należy tolerować bez względu na to jaki jest. Nie podoba się Tobie jego zachowanie, powiedz o tym, spróbuj coś doradzić. Jeśli jednak ktoś ma na Ciebie zły wpływ, zmień otoczenie.
Najgorsze typy osób z którymi musisz żyć bo twój kolega lub koleżanka go lubi a Ty musisz się dopasować. W ekipie każdy jest inny, jeden to dres inny modniś, lala, lamus, bogaty itd.

Komentarze

  • Maksiols Roblox
    Maksiols Roblox29 dni temu

    Na <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> widać górę butelki

  • Luzaq Yt
    Luzaq YtMiesiąc temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="95">1:35</a> było widać kawałem butelki

  • Wioletta Wójcik
    Wioletta WójcikMiesiąc temu

    Chhnkbhnimlponzsaw🐕

  • Wioletta Wójcik
    Wioletta WójcikMiesiąc temu

    Emilkakot😯👠💩

  • Sylwia Drzewiecka
    Sylwia Drzewiecka2 miesięcy temu

    Now. Przeklinajcie. Ha. Mam. 9. Pat. Dopiero

  • Oliwia Dudka
    Oliwia Dudka2 miesięcy temu

    GOTOWE

  • Szyszka 608
    Szyszka 6082 miesięcy temu

    1.34 widać butelkę

  • TeamDH 1212
    TeamDH 12123 miesięcy temu

    blaha szczyt

  • Korki TB
    Korki TB3 miesięcy temu

    u mnie tragika

  • Tomasz Otowicz
    Tomasz Otowicz3 miesięcy temu

    😎

  • Spike hello
    Spike hello3 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="9">0:09</a> najlepszy moment

  • Sqrwl
    Sqrwl4 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="95">1:35</a> niebieski Siurak xDDD

  • skrzynkowy otwieracz
    skrzynkowy otwieracz4 miesięcy temu

    Kamerzysta

  • xd lol
    xd lol4 miesięcy temu

    Konfident

  • Kuba Antychowicz
    Kuba Antychowicz4 miesięcy temu

    ROZPIERDOLILA MNIE JUZ PATUSIARA W TEJ MINUCIE <a href="#" class="seekto" data-time="10">0:10</a>

  • Mike Mar
    Mike Mar4 miesięcy temu

    Ta dziewczyna z początku. Kocham ją :D

  • SERVET PL
    SERVET PL4 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="93">1:33</a> butle widac

  • sensoryizer PL
    sensoryizer PL4 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="32">0:32</a> muzyczka?

  • Guzioł
    Guzioł4 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="251">4:11</a> poda ktos insta ?

  • WIKTOREQ -_-

    WIKTOREQ -_-

    3 miesięcy temu

    karolinawas

  • CEKOX YT
    CEKOX YT4 miesięcy temu

    1 35 i tak było widać butelkę wody XD

  • ClonTV
    ClonTV5 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="95">1:35</a> widać było korek od butelki XD

  • Nikola Slowinska
    Nikola Slowinska5 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="33">0:33</a> Co to za pios?

  • Nexak

    Nexak

    5 miesięcy temu

    Go fuck yourself

  • 0hYuckFou
    0hYuckFou5 miesięcy temu

    Patusiary like xD

  • LIL BAGINNY
    LIL BAGINNY5 miesięcy temu

    zboczuch

  • Diva ESCMolitva
    Diva ESCMolitva6 miesięcy temu

    Fajne te typki, model i patuska mnie rozwalili. Kocham ich

  • Maja Filipiak
    Maja Filipiak6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="118">1:58</a> wifi na czole xD

  • Slido

    Slido

    4 miesięcy temu

    Xd

  • THE KASZTAN

    THE KASZTAN

    6 miesięcy temu

    XD

  • Fiery Penguin
    Fiery Penguin6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="225">3:45</a> -Najlepszy moment

  • XeNq1214YT
    XeNq1214YT6 miesięcy temu

    w minucie <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> i <a href="#" class="seekto" data-time="95">1:35</a> minimalnie widać butelke po tym jak sikała xd zostawcie łapke pod komentarzem

  • NO-LIFE
    NO-LIFE6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="93">1:33</a> widać butelke

  • Guzioł

    Guzioł

    4 miesięcy temu

    Chuj kogo to obchodzi ...

  • adi adi
    adi adi6 miesięcy temu

    xd

  • szumi 13
    szumi 136 miesięcy temu

    1: 38/39 widać butelke

  • Mr. Berni
    Mr. Berni6 miesięcy temu

    Nagraj film "Najgorsze sytuacje w toalecie"

  • Kacper Budzisz
    Kacper Budzisz6 miesięcy temu

    Było widać korek lol

  • Zuzanna W
    Zuzanna W6 miesięcy temu

    "Ja to ogarnę" 😂

  • Olecka 322
    Olecka 3226 miesięcy temu

    Zmienił się tytuł

  • Kacper S
    Kacper S6 miesięcy temu

    Zajebiste KURWA zesrałem się

  • Nina Biedulska
    Nina Biedulska6 miesięcy temu

    Bylo widać że byla burelka

  • WIAdOMOŚCI seby
    WIAdOMOŚCI seby6 miesięcy temu

    Jakby co muzyka 40 sekunda go fuck

  • veXus
    veXus6 miesięcy temu

    Ja mam stulejeża w ekipie... To ja nim jestem XD

  • hen ko
    hen ko6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="95">1:35</a> widać butelkę 😂🤙🏼

  • Kuba Antychowicz
    Kuba Antychowicz6 miesięcy temu

    Ej TY KU### PRUJESZ SIE!! XD

  • Joanna
    Joanna6 miesięcy temu

    Mądrala Curusia tatusia Obrazalska Agresywna Zboczence Ja- całkiem przypadkowa osóbka ktora nie ma co robić i zadaje sie z ludziami takimi jak ci

  • hen ko

    hen ko

    6 miesięcy temu

    Ekipy są dobre dla ludzi, którzy nie mają przytulnego kącika w piwnicy rodziców.

  • MJS Team
    MJS Team6 miesięcy temu

    ,,KURDE, OBSIKAŁAM SIĘ... ALE... MY FACECI WIEMY O CO CHODZI NIE ?”

  • Gofer Goferowy
    Gofer Goferowy6 miesięcy temu

    Moja ekipa: Patusiara-nie Model-Wojtek Fenimistka-nie Lala-nie Farmazon-Ja Lider-Wojtek Dwbil-Ja i Kuba Podpuszczacz-nie U mnie jest jescze: głupek, kujon, grubas, siłacz, przeklinacz (wszyscy oprucz kujona i grubasa)

  • Joanna

    Joanna

    6 miesięcy temu

    1:34 lekko widać butelkę xd

  • konrad Dziubiński
    konrad Dziubiński6 miesięcy temu

    niemam ekipy jeśli jestem toważyski ale niema m ekipy

  • drcasualties
    drcasualties6 miesięcy temu

    Widze, ze z gimbusami coraz gorzej

  • Brajanek Kiepski
    Brajanek Kiepski6 miesięcy temu

    A może co nie mówią żołnierze

  • eioshen boboi
    eioshen boboi6 miesięcy temu

    Skąd masz kurtkę Moncler weeee powiedz XD.

  • bowen voowy
    bowen voowy6 miesięcy temu

    Skąd masz kurtkę Moncler weeee powiedz XD.

  • Michał Szelągowski
    Michał Szelągowski6 miesięcy temu

    Kurwa ten kanał to guwno!

  • Adaś xD
    Adaś xD6 miesięcy temu

    hujowe

  • eioshen boboi

    eioshen boboi

    6 miesięcy temu

    Wcale nie widać że leje z butelki xd

  • Peter Solana
    Peter Solana6 miesięcy temu

    Matko ale gowno

  • bowen voowy

    bowen voowy

    6 miesięcy temu

    80

  • barto 833
    barto 8336 miesięcy temu

    Apoko macie kabnał ale przypominacie mi Malczyńskich

  • wertex polish
    wertex polish6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="41">0:41</a> jaka nuta?

  • Kuziores_Garage
    Kuziores_Garage6 miesięcy temu

    Filmiki coraz lepsze, trzymam kciuki za rozwój tego kanału

  • Śmieszek2000
    Śmieszek20006 miesięcy temu

    Super odcinek elówina

  • nieooj gotoy
    nieooj gotoy6 miesięcy temu

    Ekipy są dobre dla ludzi, którzy nie mają przytulnego kącika w piwnicy rodziców.

  • Oskarek 94
    Oskarek 946 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="95">1:35</a> widać butelkę 😂🤙🏼

  • robaczek 26

    robaczek 26

    4 miesięcy temu

    Nom

  • Slido

    Slido

    4 miesięcy temu

    Racja

  • dawidequs
    dawidequs6 miesięcy temu

    Xdddd Kozak odc

  • Rąkoś
    Rąkoś6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> lekko widać butelkę xd

  • Guzioł

    Guzioł

    4 miesięcy temu

    Chuj kogo to obchodzi ...

  • nieooj gotoy

    nieooj gotoy

    6 miesięcy temu

    zajefajny filmik i dobry tekst z tymi liściami pozdro i siema kuba i bondara czekam na następny filmik;-)

  • v Luke
    v Luke6 miesięcy temu

    zobaczcie 1.35 butelke widac a wczesniej pod ławką stała

  • Igor Wytrykowski D:
    Igor Wytrykowski D:6 miesięcy temu

    Ja- Ash Z POKEMONÓW Przemek-Gruby Kamil-Nerd Hajsik-cichy Kacper-Kacper Laura-maruda Weronika-krzykacz

  • sparky nad you
    sparky nad you6 miesięcy temu

    Elo

  • Shokunia YT
    Shokunia YT6 miesięcy temu

    Mądrala Curusia tatusia Obrazalska Agresywna Zboczence Ja- całkiem przypadkowa osóbka ktora nie ma co robić i zadaje sie z ludziami takimi jak ci

  • golin mdc
    golin mdc6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> widac butelkę przy sikaniu

  • Lobelt19
    Lobelt196 miesięcy temu

    Wcale nie widać że leje z butelki xd

  • małgorzata kozielec
    małgorzata kozielec6 miesięcy temu

    80

  • Mati Mistrz
    Mati Mistrz6 miesięcy temu

    Było widać butelke jak ta dziewczyna sikała - xD kto lubi Kube - like

  • Patryk Olech
    Patryk Olech6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="97">1:37</a> było widać butelkę xddd

  • Dominik Jakubczyk
    Dominik Jakubczyk6 miesięcy temu

    Mordeczki jak ta piosenka się nazywa ???

  • Krzysiolek 12
    Krzysiolek 126 miesięcy temu

    ()======():::::::::::::::::::::::::> Miecz dla ciebie Kuba poście

  • Martynidas
    Martynidas6 miesięcy temu

    Są dwie linie metra

  • LegoDominik Bricks
    LegoDominik Bricks6 miesięcy temu

    Boże jacy wy jesteście głupi. Poziom rozumowania w tym filmie wynosi zero. Oraz zasób słów którym się posługujecie jest żenujący. Poziom bezczelności zarówno jak i głupoty przerasta średnią. Żałosne jest wasze zachowanie zarówno jak i kanał.

  • ktośkowa
    ktośkowa6 miesięcy temu

    Chyba widze cie w tramwaju xd

  • remigiusz ulman
    remigiusz ulman6 miesięcy temu

    zajefajny filmik i dobry tekst z tymi liściami pozdro i siema kuba i bondara czekam na następny filmik;-)

  • Mateusz Piotrowski
    Mateusz Piotrowski6 miesięcy temu

    Nuta w <a href="#" class="seekto" data-time="38">0:38</a>?

  • AkZ ArkadysZ
    AkZ ArkadysZ6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="94">1:34</a> widać niebieska butelkę 😂

  • Gryga bass IbaneZzZ
    Gryga bass IbaneZzZ6 miesięcy temu

    Masz tego laika Żebraku :)

  • comsiak
    comsiak6 miesięcy temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="92">1:32</a> widać butelkę z wodą

  • BumbleBee__
    BumbleBee__6 miesięcy temu

    Kurde ciekawe bylo, czekam na kolejna czesc

Kolejny