ZUSJE VS MARTA LINKIEWICZ - NAJLEPSZE MOMENTY NA DRUGIEJ KONFERENCJI PRZED FAME MMA 6

KUP LEGALNY DOSTĘP DO GALI FAME MMA 6 - bit.ly/FAMEMMAPPV6
DAJ SUBA!: bit.ly/29hFbNN
Polub nas na FB: bit.ly/29aX1O1

Komentarze

  • Piotr Byrski
    Piotr ByrskiDzień temu

    Linkiewicz wuemy jak zasłynęła 😝😂,okwencja .....na poziomie zero zusje umie się wysłowic i cos z kobiecości zostało tylko sie pogubiła linkiewicz zwykły ham i tyle nic nieumie zdania swojego złożyć ,powtarza. O mowi zusje ,marto słoma zbutow sama niezniknie

  • Edyta
    Edyta3 dni temu

    Linkiewicz pustak nic powiedziec nie potrafi, nawet wysiedziec na pizdzie nie moze spokojnie, tak ja parchata kuciapa swedzie. Wygina sie patola smierdzaca.

  • klaudusia_and_blue
    klaudusia_and_blue4 dni temu

    Zapraszamy na naszą propagandę. Na kanale. Za subowanie i lajkowanie też się nie pogniewamy.

  • piotr antonowicz
    piotr antonowicz4 dni temu

    Japiedole 😔

  • 3nigdywiecejniezapom
    3nigdywiecejniezapom5 dni temu

    Blondi inteligencja nie grzeszy

  • Dawid Dawid
    Dawid Dawid5 dni temu

    Temu ciagnelam tamten mnie ruchal a teraz gwiazda i do tego przyglupia...

  • Sebastian Żuchowski
    Sebastian Żuchowski5 dni temu

    Nudna ta konferencja trochę

  • Piotr Mikłasz
    Piotr Mikłasz5 dni temu

    Marta się fest zmieniła od fame MMA 3

  • Emilka Zawłocka
    Emilka Zawłocka5 dni temu

    to jest styl Linkiewicz, taka ma mowe, nie jest poetką, nie udaje jak Zusje po prostu. bo ona zamiast mówić o swojej walce i przygotowaniaach to zmienia się w jakaś mentorke i to po prostu śmieszy xD

  • Hokage Tsunade
    Hokage Tsunade5 dni temu

    Słuchając Martę aż chciałoby się jej pomoc ulozyc zdanie xd

  • Jan Kowalski
    Jan Kowalski6 dni temu

    ZUSJE dojebała pseudo.... że niby Je ZUS ? ;DDDDD

  • Jan Kowalski
    Jan Kowalski6 dni temu

    inteligencja emocjonalna i ta dojrzałość .... no faktycznie pokazałaś to wychodzac do klatki zećpana aż nie wiedziałaś co sie dzieje , udaje jakąś panią profesor na konferencji hahahaha no nie moge

  • Erendi ssxx
    Erendi ssxx6 dni temu

    Ale ta Marta wasza pusta jak skorupa kokosa ;v

  • amelka
    amelka6 dni temu

    czekam na walke zusje vs lil masti

  • Arleta
    Arleta6 dni temu

    Linkiewicz wysłowić się nawet nie umie. No ale przy dawaniu dupy elokwencja nie jest potrzebna 😂

  • Pawel G Pulha
    Pawel G Pulha7 dni temu

    I to nazywa sie sport szacunek jeden dla 2 a nie pajacowanie i kozaczenie.Brawo wy dziewczyny :)

  • Kate Cherry
    Kate Cherry7 dni temu

    /MARTA LINKIEWICZ: - co mogę powiedzieć? -RUCHAĆ MI SIĘ CHCĘ

  • M M
    M M7 dni temu

    Piramida Maslowa a nie Pawlowa 🤔

  • Weronika Dudek
    Weronika Dudek7 dni temu

    gdzie mozna obejrzec konferencje od 1?

  • Asia Siedlikowska
    Asia Siedlikowska7 dni temu

    Czułam ze linki wyglada jakoś inaczej, a ona po prosru nie ma rzesow doczepionych

  • Zuzanna Małysa
    Zuzanna Małysa7 dni temu

    Tak się zmienia walczy ze sobą, pierdoli głupoty, a na gali była naćpana jak meserszmit

  • Lena 102
    Lena 1027 dni temu

    czemu wydaje mi sie ze linki specjalnie udawala glupia XDDDDDD

  • Zzax Blend
    Zzax Blend7 dni temu

    Kiedy sie odpalisz? Chyba jak sie nacpasz xD

  • Piotr Nowak
    Piotr Nowak7 dni temu

    Te ciemne okulary na łbie....... 😁😁😁😁😁😁😁😁

  • Krasz
    Krasz7 dni temu

    "ja nie mam pewności siebie bo w siebie wierze" rozjebała system widzę szczególnie że mówi o inteligencji emocjonalnej jak osoby które chcą ją wykorzystać nie zdradzają się w taki prymitywny sposób jak ona to zrobiła szczyt głupoty a nie inteligencji emocjonalnej ha ha

  • Dany dany
    Dany dany7 dni temu

    JAKIE JEST ULUBIONE DANIE LINKIEWICZ ????????????????????

  • proximus alfa
    proximus alfa7 dni temu

    Linkiewicz zarobiła parę groszy na FameMMA i w końcu zaczyna przypominać kobietę a nie lumpa z centralnego jak wczesniej

  • Eve
    Eve7 dni temu

    Ku,.. Żałosne szony

  • La_ Lolita
    La_ Lolita7 dni temu

    Poziom wypowiedzi Zusje >>>> Linki

  • Katarzyna Łosiniecka
    Katarzyna Łosiniecka7 dni temu

    Kurwa jaka ta linkiewicz jest jebnieta, nawet sie wyslowic nie potrafi😂

  • L4zyPüppy
    L4zyPüppy7 dni temu

    Marta się zmieniła xd

  • Paweł R Ram
    Paweł R Ram8 dni temu

    Marta brzydzę się Tobą bo każdy się na Ciebie spuszcza 😂🐴😂🖕

  • HaPusia UwU
    HaPusia UwU8 dni temu

    Marta chyba chciała coś powiedzieć ale nie wiem co z nią 😒

  • Klaudia P
    Klaudia P8 dni temu

    Pozdro teraz dla tych pizdeczek z komentarzy co tak jarało się zusje że jest taką poukładana i mądrze składa wypowiedzi a jak wyszła do walki to nie że dostała w pizde porządnie to jeszcze wciągnęła o 2 kreski za dużo w nos bo zachowywała się jakby jakiś demon wsi w nią wszedł XDDDDD

  • † Zouza †
    † Zouza †8 dni temu

    *Marta: Czilera Mode On*

  • Miko krk
    Miko krk8 dni temu

    pllist.info/wideo/gKOVZnqEn9Nom2k cala walka

  • Sylwia Pyzik
    Sylwia Pyzik8 dni temu

    Czemu wy nadal wypominacie Linki błędy z przeszłości ?xd Zmieniła sie🤔zaczela cwiczyc,przestała imprezować

  • Monika Monika
    Monika Monika8 dni temu

    Zusje była na cpana na walce a taka rozważna dziewczyna w rozmowach 😂😂😂 śmiech na sali. Marta gratulacje

  • Lbpajaki Xd
    Lbpajaki Xd8 dni temu

    Teraz fmma 7 Maryla vs. Linkiewicz

  • Karolina Karolina
    Karolina Karolina8 dni temu

    Fizycznie może i wygra Marta jednak intelektualnie chyba nie muszę mówić.

  • SX Maja
    SX Maja8 dni temu

    Nie rozumiem tego hejtu na linki. Jak widać nie miał ochoty wgl tam być i rozmawiać.

  • Maciej Mazurkiewicz
    Maciej Mazurkiewicz8 dni temu

    Linkiewicz się naćpała czy co

  • Klaudia P

    Klaudia P

    8 dni temu

    Ty sobie lepiej obejrzyj walkę i zachowanie zusjeXDDDDDDDDD

  • Justi Ce
    Justi Ce8 dni temu

    Boże jakie smuty

  • Zuzia Mozgawa
    Zuzia Mozgawa8 dni temu

    Piramida Masłowa a nie PawłowaXD

  • Księżniczka Smutków
    Księżniczka Smutków8 dni temu

    Teraz mi się przypomniało jak była jej konferencja z Lil Masti to one się tak wyzywały a teraz to tak spokojnie wszystko XD

  • Matoxu Song
    Matoxu Song8 dni temu

    Lil Masti vs Zusje to byłyby zajeboste konferwncje

  • avsxhc
    avsxhc8 dni temu

    TEAM ZUSJE

  • Felix Levii

    Felix Levii

    7 dni temu

    XDD

  • avsxhc
    avsxhc8 dni temu

    TEAM ZUSJE

  • Jula Ruda
    Jula Ruda8 dni temu

    Ludzie nie piszcie zeby uczyła swoją wymowe bo to jest jakiś stres gdy tam się siedzi i mówi się przez mikrofon

  • WTF-My-Friend
    WTF-My-Friend8 dni temu

    Linkiewicz naćpana ja pierdole

  • Karol 8bp
    Karol 8bp8 dni temu

    Linkiewicz jaka jest taka jest ale jednym momentem mi zaimponowała. Kiedy do Najmana odniosła sie per Pan. Mimo że ludzie sie z niego śmieją, ona publicznie okazała mu szacunek, za co szacunek dla niej

  • Karmalea
    Karmalea9 dni temu

    Linkiewicz wez sie kurwa schowaj

  • Beata Szydło
    Beata Szydło9 dni temu

    Marta na fazie Xd a podobno już nie bierze

  • Sebastian Zajac
    Sebastian Zajac9 dni temu

    Nie dam rady tego ogladac

  • Aneta Antonina
    Aneta Antonina9 dni temu

    Poziom wypowiedzi mnie zaskoczył!😂😂😂 brawo dla Pań

  • Agata Nowak
    Agata Nowak9 dni temu

    <a href="#" class="seekto" data-time="820">13:40</a>, piramida Pawłowa? xDDD Ktoś tu chciał przyintelektualizować, ale nie pyklo xd

  • 화재에 취약한 부분이change life qeen
    화재에 취약한 부분이change life qeen9 dni temu

    Wydaję mi się że Linkiewicz się bardzo stresuję

  • Olcziii 333
    Olcziii 3339 dni temu

    Linkiewicz jakąś wczorajsza

  • Oliwka 20064
    Oliwka 200649 dni temu

    Chyba jedyne mądre rzeczy mówi tutaj Zusje XD

  • Blvck Angel
    Blvck Angel9 dni temu

    Jak oglądam linkiewicz na konferencjach to za każdym razem mam wrażenie jakby pocpana była xD

  • Yuu Ryy
    Yuu Ryy9 dni temu

    Ale ta zusje jest parszywa z mordy

  • psych4
    psych49 dni temu

    Skoro Zusje i Cheatz to dobrzy znajomi to za pare lat... Cheatz vs...?

  • sxdrmichelle nostraflammele
    sxdrmichelle nostraflammele9 dni temu

    szacuneczk od tygrysa ze nie peniacie mimo koronawirusa duuch walki jest zusjie wlacz szybotego wikinga pani psycholog linki nic nie mowi kombinuje tu cie wciagnac oktagon zadecuuduje linki jest mistrzyni bedzie bronic tytulu pewnie bedzie walka jedrzejczyk moze jakis parasolbo bedzie rzeznia jak z zhang poleje sie krew linki nie piepszy sie dobra motywuj o nie sie pobijcie niebiesklie oczy cezar brunet rzucam chusteczke dawajcie na ring kociaki cezar pozdrawia obie jestescie przygotowane zmotywowane zrobcie rzeznie aniolki pani psycholog prosi terapie lobotomie hehe poodzeniauwalniamy bestie robimy rzez po slowiansku xoxo

  • Julcia
    Julcia10 dni temu

    Ale Zusje jest inteligentna

  • HOTAIR83
    HOTAIR8310 dni temu

    Skisłem... co ja paczę :/

  • O kurwa piwo Prawie wylałem
    O kurwa piwo Prawie wylałem10 dni temu

    Idiotka=Linkiewicz

  • Rafał M.
    Rafał M.10 dni temu

    I gdzie tu sprawiedliwość? Koronawirus wybija na całym świecie przeważnie osoby starsze i ze słabszym organizmem. Ja czekam na wirusa, który będzie wybijał najgłupsze osobniki na planecie typu Linkiewicz i jej fanów.

  • śmiechu
    śmiechu10 dni temu

    Linkiewicz po niezłym obiadku

  • Taksi ZRT
    Taksi ZRT10 dni temu

    Oj Linki, odstaw benzodiazepinki ;D Nie no znam to uczucie, ale trzeba z głowo wszystko

  • Mar Klas
    Mar Klas10 dni temu

    Linki zacznij pracować nad wymową 😰

  • Anna Sycz
    Anna Sycz10 dni temu

    Linkiewicz jak po kwasie! Nie potrafi wypowiedzieć się ani złożyć zdania ...

  • Paulina ppp
    Paulina ppp10 dni temu

    Kiedy odbędą się walki?

  • Dolcze Maniek Dolcze
    Dolcze Maniek Dolcze10 dni temu

    Gdzie ten pedal boxdel

  • Lena Białachowska
    Lena Białachowska10 dni temu

    Co jest z Linki...? Halo

  • Marek Mdb
    Marek Mdb10 dni temu

    Ale ta Marta brzydka jest🤣

  • Marlena Off
    Marlena Off10 dni temu

    Kiedy jest wgl fame mma?

  • Ukasz Gino
    Ukasz Gino10 dni temu

    Linkiewicz ma ładnie głowę zjebaną i to nie hejt to fakt

  • kacperkooo o
    kacperkooo o10 dni temu

    MOZE NIE PIJE, ALE ZA TO CPA WIECEJ

  • Cabron
    Cabron10 dni temu

    Jaka głupia idiotka xx

  • marihuana 69
    marihuana 6910 dni temu

    Marta to jakaś naćpana xdd lub brak bolca było w pizdzie

Kolejny